Telefon czynny całą dobę: +48 (22) 575 95 75
sms: +48 661 000 888
- Podać swoje
imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę urodzenia, kontaktowy numer telefonu
oraz w miarę możliwości odpowiedzieć na pytania zadawane przez pracownika
Centrali Alarmowej.
POSTĘPOWANIE W RAZIE SZKODY BAGAŻOWEJ
- Zgłosić
kradzież z włamaniem obsłudze środka komunikacji, kierownictwu hotelu itp. i
uzyskać pisemne potwierdzenie tego faktu z wyszczególnieniem utraconych
przedmiotów, w przypadku gdy ubezpieczony bagaż znajdował się pod opieką
Ubezpieczonego w czasie jazdy środkiem komunikacji publicznej lub w miejscu
zakwaterowania.
- Zawiadomić
policję i uzyskać pisemne potwierdzenie zgłoszenia szkody wraz z wykazem
utraconych przedmiotów. W przypadku utraty bagażu podczas transportu lotniczego
koniecznym jest posiadanie protokołu zgłoszenia szkody na lotnisku wraz z
biletem i wywieszką bagażową.
- Pobrać ze
strony www.signal-iduna.pl / zakładka Zgłoszenia Szkody druk „zgłoszenia szkody
z ubezpieczenia bagażu podróżnego” i wypełnić go dokładnie.
- W terminie
7 dni po powrocie do Polski należy przesłać do Signal Iduna Polska S.A.
wypełniony druk „zgłoszenia szkody ...” wraz z pisemnym potwierdzeniem
zaistnienia szkody.
- SIGNAL
IDUNA przekaże odszkodowanie na rachunek bankowy Ubezpieczonego
Adres do korespondencji:
SIGNAL IDUNA POLSKA TU S.A..
Biuro Likwidacji Szkód Turystycznych
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa
Infolinia, tel.: +48 22 50 56 506